lördag 12 november 2011

Äntligen..

Idag har Tommy äntligen hjälpt mig att få upp tavel listen i vardagsrummet. Så nu är den på plats och på den står det LYCKA med barnens fotavtryck på vardera sida. Blev bra tycker jag :)
Har så mycket pyssel jag vill ta tag i så fort förkylningen lägger sig, men än sitter den i så jag får snällt vänta. Vill börja julpynta! Men först lär här städas för fy tusan hur det ser ut >.< men men, det är svårt att hålla hemmet snyggt med två vilddjur i hemmet som har halva vardagsrummet som lekrum. Men som en klok vän till mig sa "att det är lite stökigt betyder bara att man har viktigare saker för sig än att gå och städa hela tiden" ;) så sant! Ska man hålla ett pedant-rent hem med småbarn så får man inte göra så mycket annat än att gå runt och städa hela dagarna.

Huga vad klockan sticker iväg fort på kvällarna, ska ta ungarna imorgon bitti så det är bäst jag blundar så fort som möjligt nu.
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar