onsdag 9 november 2011

Oändlig förkylning

Fick denna ursöta bild av svärmor som hon tagit när Thea hade en liten mysstund framför tv'n i soffan innan det var sängdags <3
Hon fick sova där även denna natt då Tommy fortfarande var utmattad och min förkylning har tagit en rejäl vändning till det sämre så idag har jag sovit mer än varit vaken kan man säga. Haft hemsk huvudvärk och varit helt utslagen med hosta och snuva. Ush säger jag bara, nu vill jag bli frisk! Har tagit lite coccilana eller vad det heter, nu till kvällen och ska strax gå upp och bädda ner mig.
Loke har sovit väldigt oroligt nu ikväll, vet inte vad det är som ligger bakom. Han har redan vaknat upp ett par ggr varav en gång var han riktigt svårsövd och stod upp i sängen och var tokilsken. Nu sover han igen dock så vi kan bara hoppas att han sover resten av natten nu men jag tvekar till det. Han kommer säkerligen hamna mellan oss i stora sängen runt fyra i natt om inte ännu tidigare..
Jösses vad trött jag är nu, skriver fel hela tiden och känner mig alldeles dåsig, dags att knata till sängs tror jag. God natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar