torsdag 10 november 2011

Ingen bild idag.

Har inte tagit någon bild idag så det får bli ett vanligt inlägg istället. Ny uppdatering till iOS 5 har äntligen kommit! Batterislukarbuggen ska vara fixad står det, och jag tycker att batteritiden verkar vara bättre faktiskt! Men har inte kört så länge nu sen full uppladdning så än kan jag inte riktigt yttra mig om det är bättre eller inte. Men det känns som sagt som att det blivit bättre nu så vi får hålla tummarna att det är så :)

Idag kom vår älskade dotter hem igen, Tommy är fortfarande lite rutten i buken men han är klart mycket piggare så nu ville vi allt ha hem våran lilla prinsessa :) jag är fortfarande förkyld dock men jag hoppas det känns bättre imorgon.
Har såå mycket saker som vi skulle behöva handla hem nu så jag vet inte riktigt hur vi ska prioritera, behöver handla lite saker till hemmet samtidigt som vi har massa andra grejer att prioritera och spara till. Så nu är det många tankar som snurrar i bollen. Vi får ta en dag i taget och beta av listan lite åt gången helt enkelt.

Nu ska jag spela lite wordfeud och sen lär jag sova, jisses vad klockan sprungit iväg.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar