lördag 5 november 2011

Hälsade på..

Hos Tim och Elin idag och kollade in deras nya lya :) eller Tim var inte hemma så det blev Elin jag hälsade på ;) denna lilla krabat på bilden var inte så lite kelsjuk! Fin liten misse.
Börjar bli förkyld som attans också, halsen känns öm som om jag hade en taggtråd där och sen är jag alldeles matt. Imorgon är det min tur att gå upp med ungarna så vi får se hur det går, har druckit kaffe lite för sent så nu ligger jag och stirrar rakt upp i taket :/ elände! Loke har sovit bra två nätter på rad nu! Eller senaste natten vaknade han upp en snabbis då han tappat bort nappen men annars har han sovit. Det är för bra för att vara sant så jag vågar inte tro på det knappt. Det kan ju vända när som helst också så man får njuta de nätter han sover såpass bra. Nu ska jag försöka blunda iaf, för ungarna lär väl vakna runt sju iaf och klockan är redan ett. Uuuush :(
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar