måndag 7 november 2011

Matvrak!

Fyllde nästan denna skål med gröt nu ikväll, det var väl en halvliter gröt däri iaf. Loke åt upp nästan alltihop! Jag var tvungen att sluta även om det hade gått att få i honom de sista skedarna, man blir ju orolig att han ska få ont i magen när han äter så mycket! Hur kan en sån liten kille få i sig så mycket mat? :S han äter som en riktig karl, lilla karlbebisen <3

Förkylningen är sämre igen nu, känner mig på gränsen till att få feber :/ får se hur detta slutar.. Hoppas på förbättring tills imorgon iaf. Annars lär jag till vårdcentralen och få läkarintyg då jag var hemma hela förra veckan pga ryggont >.< eländes elände, och då glömde jag såklart ringa och friskanmäla mig idag till försäkringskassan så såvida jag inte är sämre imorgon så lär det bli det första jag gör när jag vaknar. Tankspridd är mitt efternamn -.-
Nu ska jag lägga mig och spela lite Wordfeud innan det är dags att sova. God natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar