söndag 6 november 2011

Min älskade familj!

Ligger i sängen och ska snart försöka sova. Varit i Storå idag (korten är tagna där) samt hälsat på Tim och Elin. Sen har vi rensat lite leksaker, lagt ner lite av det som inte används i kartong samt kastat en del som var trasigt. Så nu är leklådorna lite bättre sorterade och lättare för barnen att hitta i :) förut var det en enda röra med alldeles för mycket saker så de kunde inte ens leka med hälften. På tok för mycket.
Sen har jag städat och tvättat. Annars har vi väl ute gjort så mycket mer denna dag.
I helgen har vi spelar och haft Micke med tillhörande dator på besök. Mycket trevligt, min förkylning börjar lätta lite men hostan sitter i ännu, hoppas det känns bättre imorgon.

Har formaterat min telefon då jag läst att det kunde lösa problemet med att batteriet tar slut så fort(?) jag vill gärna tro att det faktiskt har blivit lite bättre, konstigt nog. Det mest tragiska är dock att några filmer på barnen som jag filmat med telefonen nu är helt raderade, de var man tydligen tvungen att föra över manuellt till datorn :( det känns tungt. Om det är något jag är riktigt rädd om på telefonen så är det just filmerna och bilderna, de är ju ändå minnen som man aldrig kan återuppleva på annat sett. Skulle ha fört över dom till datorn men hade inte en tanke på det! Klantigt.. De finns upplagda på Facebook dock men jag tror inte man kan spara filmerna därifrån?
Får försöka "filma om" igen, vissa saker går ju att filma igen som att Loke nickar t ex, det gör han ju nästan jämt så :) lilla knasbollen.

Nu ska jag kolla Wordfeud lite och SEB slötitta/sova till tv'n. God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar