fredag 25 november 2011

De senaste dagarna..

Har jag tillbringat antingen framför ps3an eller framför datorn när jag har tid över. Med dessa två spel, nyaste Zelda till Wii (Skyward Sword) samt min nyfunna drog "Minecraft". Fantastiska spel på helt olika sätt :)
Zelda är ju alltid Zelda, älskar det spelet och alla Zelda spel för den delen. Så otroligt harmoniskt och mysigt.
Monecraft är så simpelt och så underhållande så det lär testas för att man ska förstå det, grafiken är lite gammalmodig men allt handlar inte om grafiken även om många i dagens läge verkar tycka så. Bygg vad du vill i princip, sjukt tidslukande spel helt enkelt. Man blir helt fast "Just one more block.."

Så därför har jag inte skrivit på några dagar nu, det blev sent idag dessutom men jag passade på nu ändå att skriva ett snabbt inlägg medans jag ändå ligger och tittar lite på telefonen.

Såg en underbart rolig bild som en vän på Facebook hade lagt upp idag. Det var en bit papper som någon skrivit:
"Keso är köttfärs gjord på mumintroll"
Kunde knappt sluta skratta, kanske är det den tiden på dygnet som det mesta är roligt eller så har jag väldigt kass humor i allmänt bara ;) klockrent bra tyckte jag iaf.

Nu är det dags att blunda, fredagen välkomnas med glädje!
God natt på er.
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar