måndag 16 januari 2012

Dags att blunda

Sen i säng i vanlig ordning, skulle behöva ändra på det men det är svårt att slita sig ifrån den sköna stunden man har varje kväll att varva ner och slappna av. Blir lätt att man drar ut lite för länge på tiden. Ett par bilder från dagen hinner ja slänga in iaf innan det är dags att sova. Först en bild på farbror Tobbe som jag tyckte var lite rolig, Thea hade stått en stund i sitt kök och gjort lite mat (makaroner och köttbullar tyckte jag hon sa att det var) så sen ville hon självklart bjuda med sig av sin mat till farbror. Som då olyckligtvis hade somnat på soffan, men då ställde hon snällt maten på hans mage så kunde han ju äta när han vaknade upp igen ^^

Sen en bild på mon kvällsmat, det blev grymt gott! Jag fullkomligt älskar bakad potatis, det är så konstigt att man inte tillagar det så ofta. Kanske är det för att man allt för ofta har för bråttom och behöver fixa fram maten snabbt så då hinner man inte vänta på en potatis i över en timme. Visst det går ju att göra en sån på 10min i mikron men det blir inte alls lika bra tycker jag :)

Imorgon hoppas jag på att vi får hem vår nya bilbarnstol! Det stod dock på posten någonting om försening så den kommer säkert ute förns tisdag-onsdag. Vi får hålla tummarna helt enkelt, sålde Lokes andra stol till ett par vänner idag. De ska ha sitt första barn i Juni :) spännande spännande!
Så iaf, nu är Loke lite "strandad" här hemma tills vi får den nya men det gör inte så mycket. Vi har inga planer på att åka någonstans ändå så :)

Nu börjar mina handleder ömma så nu börjar det bli dags att lägga ner telefonen för natten tror jag.
God natt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar