onsdag 4 januari 2012

Tidsbrist

Har lite svårt att få tid till att skriva nu när Tommy går eftermiddag, det är så mycket annat jag vill få gjort.
Det har gått bra hittills iaf för mig med barnen. Idag var första gången på länge som jag fixade kvällen helt själv med dem och det gick faktiskt kanonbra! Är stolt över mig själv och ännu mer stolt över våra fina barn. Loke somnade rätt så snällt och Thea somnade också snällt i vanlig ordning :) behövde bara gå upp en gång och bädda om Loke nu under hela kvällen, eller ja jag var in en extra gång till honom strax efter jag lagt han men efter det har han bara vaknat till en gång så det var ju stort framsteg. Han brukar annars kunna vakna en gång i timmen i värsta fall.
Får se hur det går nu under natten.

Det var en liten update iaf, nu tänkte jag försöka sova lite :)
God natt!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar