lördag 7 januari 2012

Några bilder från idag

Eller igår blir det ju egentligen då klockan slagit om, jaja.. Det får vara fredag fortfarande för min del då jag inte somnat ännu ;)
Bilderna är iaf från i morse (fredag morgon) när Thes och Loke åt frukost, sen en bild på min nya favorit choklad ;) vi fick en sån här ask av Micke i julklapp och det var så himla gott så jag var tvungen att köpa en stoor sådan ask idag när jag var på ICA, den rekommenderas starkt iaf. Sjukt god choklad!
Sen är det en bild som jag tog på Loke hemma hos mormor och morfar när han åt pannkakor. Blev några "mat-bilder" nu men det är ju så roligt när de kladdar på och gör en riktig svinstia av köket ^^ sen tycker han det är så otroligt spännande att få äta själv så det är så roligt att se också :)
Har mest blivit bilder tagna på Loke den sista tiden då han är såå mycket lättare att få med på bild, särskilt när man tar bilder med mobilen som inte har någon riktig blixt. Thea är inte still en sekund så det är riktigt svårt att fånga henne på bild just nu ;)
Men har iaf tagit lite bilder med stora kameran som jag lär försöka få fingrarna ur och lägga in på datorn nån dag. Det är bland annat lite bilder från jul och nyår som kan vara kul att se :)

Nu ska jag kolla runt en sista gång på telefonen innan det är dags att blunda.
God natt!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar