söndag 1 januari 2012

Gott nytt och god fortsättning!

Jaha ja, då säger vi hejdå 2011 och välkomnar 2012 :) tänk att hela 2011 redan har passerat, det känns helt sjuk. Nu är det inte längre året då vår fantastiska son föddes, utan året han fyller ett! Jag känner mig oftast lite sorgsen såhär när ett år redan är förbi, det känns så konstigt på något vis. 1a januari och ett helt år framför sig. Vart tog det andra vägen? Svisch, så var det förbi.
För ett år sen var magen stor och en liten bebis låg där och sparkade, vi såg fram emot en förlossning i en snar framtid och ännu mer att få träffa vår nya familjemedlem. Nu har det redan gått ett helt år! Jösses vad jag upprepar mig men jag tycker det är så konstigt hur det kan gå så fort, det känns ju inte som att det var så speciellt länge sen ens.
Nu är magen borta och alla gravidkilon puts väck, nere på 50-51 kg nu och livet leker. Saknar min mage dock, vissa dagar är saknaden enorm. Men jag tror inte jag skulle ha orken att ta hand om ytterligare ett barn, känns som att jag har händerna fulla redan ;)

Var orolig som tusan nu ikväll att Loke skulle vakna av alla fyrverkerier därute, han vaknade några ggr när det small men vid själva tolvslaget sov han lugnt vilken lättnad det var! Thea sov som en stock, men hon brukar inte vara nå vidare lättväckt heller för den delen så det var ju bra :)
På tal om Thea så fyller ju hon 3 år i år!! Det om något känns väldigt overkligt, var har mina bebisar tagit vägen? Ser fram emot ett mycket spännande år tillsammans med min familj och underbara vänner!
Vi skålade in det nya året tillsammans med min bror och Punch, lite äppelcider fick det bli. Mycket trevligt, har man fina vänner så behövs det inga märkvärdigheter för att få till en fin kväll :)

Tidigare idag har vi varit hemma hos mamma och pappa och firat aftonen. Vi åt rådjurssadel med potatisgratäng och kantarellsås, behöver nog inte ens nämna hur galet gott det var! Så den här dagen, eller gårdagen rättare sagt, har varit helt perfekt.

Nu ska jag kolla lite på Wordfeud innan det är dags att blunda.
Farväl 2011, hallå 2012!
Gott nytt år och god fortsättning på er!
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar