onsdag 31 mars 2010

Hamburgesas och annat roligt..

Lång tid mellan inläggen nu igen, jag är urkass.
I helgen var det lugnt iaf, kollade på The Fourth Kind. Otroligt obehaglig film alltså, ush! hade svårt att sova flera nätter. Sen har Tim varit här och spelat Final Fantasy under dagarna, och Tommy har gått eftermiddagsskift. Så jag har haft sällskap om dagarna iaf :) I like! Sen igår så kom Mats hit med datorn och vi gottade i oss isterbandsröra och spelade lite. Trevligt trevligt!
Idag så ska vi göra i ordning sånna där smarriga hamburgare med brödet doppat i ägg och stekt. Sååå gott! Bilder kommer sen ;)
Annars blir det väl datorspelande idag, och kanske lite Final Fantasy sen när Thea vaknar från middagsluren. Moa, Andreas och Junie har varit här en sväng idag och hälsat på :) Hon har blivit såå stor, Junie. Helt sjukt.
Tommy tog Thea i morse när hon vaknade så jag fick sovmorgon, två sovmornar i rad var INTE dumt alltså men imorgon är det min tur. Jag är så värdelöst på att gå upp tidigt, blir som en zombie. Jag är sååå hungrig nu så det känns som att jag ska dö av svält snart, så jag ska ta och skynda på Tim lite här så att vi kan åka och handla lite.
Ojoj! Sen har jag fått inbetalningskortet till Guldflugan också :D Det är klubben vi är med i så vi kan flugfiska i vår, och då slog det mig att det är ju faktiskt knappt 2 månader kvar tills det är dags! Jag är såå fiskesugen nu alltså. Vill att det ska bli Maj nu så att vi kan börja åka och fiska/grilla, har mycket att ta igen där. Förra året var jag så höggravid så det blev inge flugfiske alls för min del, jag skötte grillen då istället ;) Så i år ska jag minsann rycka upp lite regnbågar :D

Nu måste vi iväg och handla innan jag stupar. Jag återkommer senare med lite bilder :) Tänkte jag skulle knäppa lite LAN bilder och annat roligt, är såå nöjd med nya kameran! Den är verkligen grym.

Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar