fredag 12 mars 2010

Friday!

Ja, jag vet. Jag är nog sämst i världen på att blogga just nu. Men det är verkligen svårt att hinna med om dagarna när man har lan. Så det blir bättre nästa vecka :)
Sitter just nu nere i källaren, det är bara Tommy och jag än så länge. De andra sover nog skulle jag tro. Thea sover för fullt iaf, hon väckte oss klockan 9 men Tommy gick ner med henne och lekte lite samt gav henne frukost. Sen vid elva gick dom upp igen och så somnade Thea igen och har inte vaknat sen dess. Ska snart ringa och väcka Tim, sen blir det väl lite Final Fantasy XIII med frukost och så :) Senare ska vi spela lite WoW i vanlig ordning.
Har slut på pengar nu också till på måndag, det känns lite surt. Men det får gå ändå, har iaf handlat hem så att Thea har så hon klarar sig, känns som det är det viktigaste just nu.
Har börjat läsa en bok också, det är en fantasy boksom handlar om warcraft. Nördigt, jag veeet! men den är verkligen skitbra, om man bortser från att dom gjort ett spel av boken så är det inte lika nördigt ^^ Den heter iaf "The Well Of Eternity" och det är Rickard A. Knaak som skrivit den, det är den första boken i triologin som heter War of the Ancients. Den är på engelska så ibland sitter man där och kollar på ett ord som man aldrig någonsin hört talas om förut ^^ men så kan det vara, annars är den väldigt lättläst. För de som gillar fantasy böcker så är den nog nästan ett måste, den är verkligen grym. De borde verkligen göra en film av den.

Nämen, nu ser jag i babymonitorn att lillfisan har vaknat till. ska strax gå upp och hämta henne och sen ska vi ringa till Tim. Så annars idag ska vi nog inte göra något speciellt, det blir väl spela, umgås, äta god mat och ha roligt :)
Jag kommer sakna alla sen när dom åker hem med datorerna igen, det kommer verkligen bli tomt.
Nu ska jag gå upp och hämta snuttan.
Tjohej, trevlig helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar