fredag 19 mars 2010

Nattuggla.

Skittrött, och nackspärren från helvetet. Har haft Tommy hemma dessa dagar då jag är lite smått handikappad av min nacke för tillfället. Hoppas verkligen att det ger med sig snart. Annars om dagarna så har vi tagit det lugnt, tittat på lite Big Bang Theory, kollat på när Tim spelat Final Fantasy XIII samt spelat lite WoW emellan åt.
Fick hem den där lampan med vaggvisa i åt Thea idag, som jag talat om tidigare. Den var ett rent fiasko, ska nog skickas tillbaka snarast. Den funkar knappt, den ska ju snurra och lysa upp bilder i taket men för det första så ser man knappt bilderna om man inte håller själva lampan väldigt nära taket då och för det andra så kärvar den sig när den ska snurra och spela. Så musiken stannar efter några sekunder heela tiden och så får man vara där och skruva lite för att den ska starta igen. Så jag tänker inte slänga 400:- (inkl. Frakt) för nånting som knappt funkar, mycket missnöjd :(

Så vi får försöka hitta nå annat roligt åt henne, för nu känns det som om det var evigheter sen som vi köpte nånting åt henne. Har förvisso haft diverse monsterräkningar som försvårat det hela en aning men den här månaden hoppas jag kunna avvara en leksak eller någe roligt åt lillstumpan.
Fy tusan, klockan är 2 på natten så jag ska nog ta och lägga mig och sova istället för att sitta här och glo, ville bara skriva lite för att uppdatera. Var ju några dagar sen sist *skäms*
Men nu på söndag så ÄR lanet slut, så efter de så ska jag bli duktigare.
Tänkte kanske ta en tur till Klacken och bada med Thea nästa vecka, hon har fått fina badbyxor från farmor som bara måste testas :) Det blir roligt, hoppas jag kommer iväg. Är lite läskigt samtidigt, aldrig varit iväg och badat med Thea sådär så det känns lite oroligt på nå vis. Men det kommer säkert bli skitkul.
Imorgon ska vi spela Final fantasy XIII och lite WoW och förhoppningsvis käka nå smarrigt :) Vi tillagade Symöteslåda häromdagen till grabbarna, det blev väldigt populärt ^^ Så det var roligt.

Nu ska jag sova!
God natt och sov gott.
Kram.

1 kommentar:

  1. Vad synd att inte lampan funkade som den skulle. Den som du sett fram så imot att få ge till Thea. Sänd den tillbaka, så tycker jag också du skall göra.
    Vad kul för Thea att få bada sedan. Den lilla bassängen på Klacken tror jag det är ltie varmare i med. Ungar brukar älska att bada.
    Ha en fin dag och vi hörs väl av snart igen. Förkylningen börjar på att bli lite bättre känns det som.
    Kram/ farmor

    SvaraRadera