tisdag 9 mars 2010

Trött trött trött

Jag är fantastiskt trött just nu, det är tungt att gå upp halv nio när man inte somnat förns tre. Har precis gett Thea frukost och sitter just nu och bara längtar efter att få sova en stund till, får se hur det blir med det. Ska strax gå in till vardagsrummet och låta henne leka av sig lite först å främst. Fy sjutton vad trött jag är.
Trodde lite att Tommy skulle vara hemma idag från jobbet också då han hade väldigt ont i hälen igår, men han har inte dykit upp än så jag antar att det blev bättre. Annars hade han kunnat tagit Thea så kunde jag sova en stund till ^^ Men men, man får kämpa på. Till slut får jag sova iaf. Talade lite med Moa nyss, tänkte gå på promenad med vagnarna men sen kom jag precis på att vår vagn inte är hemma. Konstigt, när den är hemma så går vi inte ut men varje gång den inte är det så behövs den. Så det får bli en annan dag, tänkte försöka få hem den idag så vi kan gå till kyrkis imorgon. Om Thea vaknar samma tid dvs, annars sover jag så länge jag bara kan ^^
Igår skottade killarna av altantaket, trodde lätt att någon skulle rasa ner eller halka och slå sig. Men det gick ^^ Så det var ju kanonbra, det började bli ett riktigt lager med snö där så. Idag tänkte jag försöka tvätta en hel del, får se hur mycket jag orkar med men det skulle iaf behövas minst ett par maskiner.
Jag är helt stirrig, kommer inte på något mer att skriva. Jag får återkomma senare helt enkelt.
Tjohej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar