torsdag 4 mars 2010

Hamburgesa

Sitter framför burken i källaren i vanlig ordning och blippar lite. Ska strax hoppa in i spelet igen. Vi har nyss klämt i oss supersmarriga hamburgare :) Hade stekt äggdoppade formfranskor och färska hamburgare och massvis med sallad och dressingar att välja på, det blev fantastiskt gott. Synd bara att det är så mättande när man gör sådär med brödet, så här fick jag i mig nääästan en hel ^^ Igår natt så åt Thea bara 1 gång! Det var helt klockrent bra, natten innan var hon väldigt ilsken och ledsen. Jag gick aldrig upp alls då under natten, Tommy gick upp en gång och höll på att trösta henne i säkert en timme eller nå, till slut så somnade hon. Men i natten som var så lyckades hon somna om av sig själv :D Hoppas det fortsätter så.
Idag har hon varit hos farmor ända sen imorse, så att jag och Tommy fick sova ut lite. Det var behövligt, vi sov till halv två! Men ååh vad skönt det var. Nu är hon hemma igen iaf, har precis lagt henne. Så vi får se när hon vaknar igen, om hon bara sover en kort stund så får hon lite kräm till kvällsmat tänkte jag annars så får hon sova för natten.Razermusen jag köpte förut förresten är jag helt nöjd med. Den är otroligt bra :) Jag kan starkt rekommendera den, särskillt till de som spelar WoW. Visst tar det en liten stund att vänja sig med alla knapparna på sidan men när man väl vant sig och i kombination med addonen som hör till så känns den oslagbar faktiskt.
Fick hem paket från Ellos idag, jag blir bara besviken på dom. Beställde ju ett pack med bodys, ett par strumpbyxor och en special lampa med vaggvisor i. Lampan visste jag att den var slut men allt annat fanns när jag beställde. Men nu när dom tagit sån tid på sig att skicka grejerna så har även body packet tagit slut. Så jag fick bara hem ett par strumpbyxor :(
Men man får väl vara glad för det lilla, strumpbyxor går åt.
Undra när man ska försöka börja borsta på den lilla tanden som är påväg förresten? Det sägs ju att man ska borsta tänderna så fort dom får dom men ska vi vänta till den växt upp helt eller ska man börja redan när den är pytteliten? Jag får läsa på lite mer och se.Vi vägde henne nu i veckan också, 4710 väger hon nu :) Minns inte riktigt hur lång hon var men ska ta reda på det. Tycker hon ökar i vikt så sakta men hon följer ju kurvan och så har hon ju börjat röra på sig såpass mycket så det går väl saktare nu än tidigare antar jag.

Nördvarning! Igår fick jag min fantastiskt fina röda proto-drake i Warcraft ^^ Har länge velat haft en sån, dom är såå söta! Lägger till en bild så ni får se ;)


Nördspråk - off.
Får se hur länge vi blir vakna i natt, blir väl hela natten igen antar jag. Lättast då med Thea tycker jag. Vi får se. Fan va den här veckan har gått fort alltså, helt sjukt. Det har bara svishat till så är det redan fredag imorgon. Man har blivit så van med massa folk här hemma nu så det kommer bli bra tomt sen när alla dragit, känns lite tragiskt. Har så himla roligt ihop allihopa :) Det är absolut inte sista gången iaf det kan jag lova ^^ Får se här nästa gång Tommy kan få lite lediga dagar om det blir ett nytt LAN.
Snart fyller jag år! Det ska bli rooligt, jag gillar födelsedagar ^^ särskillt mina egna ;)
Nu sitter jag här och funderar på om det hänt något mer som jag kan skriva om och dela med mig, men det står helt still faktiskt. Ska nog snart pallra mig iväg någonstans, typ Örebro, och inhandla lite nya flugor till flugfisket i sommar och kanske något mer skoj i fiskeväg :)
Ska återgå till att umgås in-game med grabbarna ;) Så jag återkommer senare!
Ha det gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar