fredag 26 mars 2010

Tandborstning

Var till Örebro igår med Moa och shoppade :) Vi var förbi vid IKEA, Chilli, Babyproffsen, och sen mariebergs centrum. Hade kanonroligt och hittade mycket fint :) bland annat denna fina tandborste till Thea som hon faktiskt verkar gilla ^^

För övrigt så köpte jag massvis med småprylar, bra att ha saker och kläder åt Thea. Sen fick jag hem mina nya hörlurar igår och herregud säger jag bara.. 10/10 poäng utan en tvekan, är nog kanske dom bästa hörlurarna jag någonsin lyssnat i. Eller rättare sagt, dom är dom bästa. Ljudet är helt klockrent, dom sitter skitskönt och extrafinesserna är roliga ^^ Jag är 100% nöjd med köpet, dom är värda varenda krona. Idag får jag antagligen min nya kamera också :D Det ska bli sååå kul! Jag är så förväntansfull, ska bli så spännande att prova. Känner mig så nöjd med allt nu så det känns som att det kommer dröja ett tag nu innan jag får för mig att köpa något nytt dyrt. Vi ändrade om lite också så att kameran får jag av Tommy i födelsedagspresent och hörlurarna köper jag själv :) Så, tack älskling!

Nu ska jag greja lite och leka med Thea. Återkommer sen :)
Tjohej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar