onsdag 24 mars 2010

Ursinnig Bebis.

Huuu vilken dag det var igår, jag var helt färdig på kvällen. Det kom massvis med folk, fler än jag hade räknat med men det var bara roligt :D
Vi hade två smörgås tårtor (min med skaldjur och sen britt-maries utan skaldjur) samt en gräddtårta av choklad och banan. Det var såå smarrigt. Jag är helnöjd med dagen! Stort tack för alla fina presenter och till alla som var här och gratulerade mig :)
På kvällen spelades det lite Final fantasy och sen blev det en ganska tidig kväll mot när vi annars brukar lägga oss. Thea var dock ett monster i natt, minst sagt. Hon vägrade äta helt och åt inte en droppe av mig på hela natten, det skulle ju låta bra om det inte vore för att hon var tvärilsken och skrek sig hes i timmar. Hon var otröstbar helt enkelt. Skitjobbigt...
Så man är rätt så sliten idag kan jag säga. Hoppas verkligen att hon sover bättre i natt.
Nu kom Tommy precis hem från jobbet, han ser lagom trött ut ;)
Ikväll ska Tim kanske komma förbi och spela lite Final Fantasy, sen kanske Mats kommer bort en sväng efter jobbet också.
Har beställt ett par nya hörlurar, som jag ska få i present av Tommy :D Dom har fått såå bra betyg överallt så det ska bli riktigt spännande. Dom har inte kommit ut en i Sverige verkar det som , tror att dom släpps sista Mars så jag hoppas på att jag ska få dom före påsk iaf :)

Nu ska jag vara lite social med den trötte herrn här bredvid. Men jag återkommer kanske senare annars imorgon :)
Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar