onsdag 19 januari 2011

5 cm!

Nu har jag glötat i vattnet i 4 timmar och mer ska det bli, var tvungen att gå upp för kontroll, 5 cm öppen och värkarna är fortfarande hanterbara via avslappnande andning. Har kommit på en teknik med andningen som är heeelt grym! Har gått in i kroppen och känner en sorts harmoni mellan värkarna. Är uppkopplad på CTG nu och allt ser bra ut. Ska snart dyka ner i mitt älskade bad igen, eventuellt fundera på EDA. Först ska de sätta in en infart dock.

Det var väl de ja kan komma på nu. Lär fortsätta med min avslappning nu så att jag kan hålla mig kvar i det stadiet.
Återkommer sen!
Puss!

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Go go!
    Så det där med att gå in i sig själv funkar på dig med=) Lyssnat liite på mig hör jag.
    LYCKA TILL!

    SvaraRadera
  2. Härligt att se att det går framåt och att du känner dig harmonisk och avslappnad, låter jättebra. Skönt för dig med att få bada med.

    Stor kram till er båda!

    SvaraRadera