fredag 21 januari 2011

Kvällens bilder

Nu börjar herren bli mätt av amningen så nu är han nöjd och glad :) tog ett par bilder med Tommys iPhone för en stund sen här, hans kamera är lite bättre så :)
Just nu är han iväg och ska få sitt PKU prov taget, ett sorts blodprov. Stackarn, så hemskt när dom små ska stickas tycker jag. Jag fick kvällsmat serverad så jag slapp följa med, lika glad är jag för det.
Snart ska han få sitt första bad också, ska försöka komma ihåg att ta med kameran så kanske det blir någon mer bild här senare ;) det blir säkert inte så populärt hos Loke dock. Nu kom dom tillbaka från provet! Han hade inte gråtit nånting, tuffingen ;) nu lär ja fixa lite och så. Får se om jag återkommer senare :)
Kram!

2 kommentarer:

  1. Han är ju så go och söt.¨
    Så skönt att han inte blev ledsen under provtagningen. Man tycker ju så synd om dem, då de skall stickas och ta prover.

    Kram. Vi tänker på er! Lycka lycka till!

    Farmor & Bonusfarfar

    SvaraRadera
  2. Skönt att allt har gått bra och att ni mår bra allihopa!
    Välkommen till Kopparberg lilla Loke, och välkomna hem resten av familjen.
    Kramis från Alina, Liam, Pentti och Gunilla

    SvaraRadera