måndag 17 januari 2011

Asplöv

Bricanylen hjälpte en del iaf, sovit rätt bra i natt men vaknat måånga gånger. Ibland med en värk och ibland utan anledning. Bricanyl är ju en astma medicin som även gör att musklerna slappnar av och därmed tar bort "falska" värkar (sk. Pinvärkar) som inte ger någon effekt. Så vissa av mina värkar är äkta men andra inte...
Man blir iaf skakig som bara den av Bricanylen, har nästan svårt att skriva då tummarna bara fladdrar.

Ska snart gå och äta lite frukost. Ett tag senare är det inplanerat en ny CTG kurva och sen får vi se vad som händer.
Hat slutat blöda nu men det är väl pga att det är lugnt därinne just nu. Bara hålla tummarna att kroppen vill komma igång på riktigt nu när jag fått vila och samla krafter.

Återkommer senare när jag vet nå mer!
Tjohej

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. God Morgon!

    Vi håller tummarna för att allt skall komma igång ordentligt för dig/er.
    Är in och kollar här regelbundet.

    Känner igen biverkningen av Bricanylen, använde den ju under många år för min astma. Tills en läkare hittade en annan medicin för mig, som inte gett dessa biverkningar. Visste inte alls att man kunde använda Bricanyl vid såna här tillfällen. Man får lära sig nya saker hela tiden.

    Sköt om er nu. Gott att ni kunnat sova bra.
    Kram från oss!

    SvaraRadera
  2. Tänker på er hela tiden o håller alla tummar o tår vi har<3
    Niina,Fredrik,Tony o Sandra

    SvaraRadera