tisdag 18 januari 2011

Som en gris..

Har jag sovit! Skönt som tusan men vart tog värkarna vägen? -.- Bricanylen hjälpte så det var tydligen fejk värkar.. Nu har jag ingen mer Bricanyl heller så nu får vi se hur det blir nästa natt. Om det bara kunde bli lite fart istället så att man slapp fundera. Får några små värkar till och från nu på morgonen men de gör inte speciellt ont.

Huuuu! Mitt i det här inlägget så skriker Tommy på hjälp ifrån tvättstugan där han håller på att byta på Thea. Upp flyger jag bokstavligen ur sängen och springer bort mot tvättstugan. Problemet är bara att jag är inte kapabel till att ta kurvor speciellt bra eller att springa överhuvudtaget.. Så ja flög i golvet stenhårt och har nu pissont i sidan av handen samt ena knät.. Och Thea hade fått tag på en flaska mjukmedel som korken satt löst på! Så den välte hon ut över hela ansiktet så att hon fick massa mjukmedel i mun, näsa och ögon :( total panik! In i duschen, ringa och skälla ut mamma som ställer kemproduter utan kork så att Thea kan få tag på och till slut lugnar Thea ner sig och börjar titta lite med dom illröda stackars ögonen.
Som tur var så var inte det här medlet farligt att få i mun eller ögon så nu pustar jag ut i soffan och Thea har precis ätit frukost och kollar nu youtube med Tommy.

Härlig start på morgonen -.-
Nu= vila och diskutera lite med min "inneboende" om det inte vore dags att börja flytta ut nu. Han är ju trots allt vräkt.

Återkommer senare.
Tjohej!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Men oj, sådan morgon ni fick. Jag har inte öppnat upp datorn förrän efter vi pratades vid på telefon. Tur att det gick bra alla fall med allt. Så du inte bröt dig och att medlet inte var farligt.

    Kram från mig!

    SvaraRadera