tisdag 18 januari 2011

Sååå..

Här händer det inte mycket, därav bristen på inlägg. Har förvärkar konstant i princip men inget som blir värre eller så. Delar av slemproppen kommer det också plus blod då, så fantastiskt äckligt! Men bra tecken antar jag?
Passat på att äta en färsk ananas idag också, vissa säger ju att det kan hjälpa men jag tvivlar :p
Jobbigast just nu är iaf att magen nästan konstant blir stenhård och ömmar på som mensvärk, får se om dessa sammandragningar kan ändra karaktär nån gång här snart också så att man kan få börja förbereda sig på att åka in igen. En vattenavgång vore ju också trevligt, starkare tecken än så kan man ju knappast få.
Dessa förvärkar som inte ger någon effekt är bara dryga.

Har varit hem en sväng idag och tömt kylskåpet, onödigt om maten ska stå där och bli gammal när vi inte är hemma.

Nu ska jag vila vidare i soffan, är sjuukt trött! Sovit hela natten, plus en sväng på typ 3 timmar under dagen och känns som jag skulle kunna gå och däcka redan nu. Nånting händer i kroppen som tar all min energi verkar det som.

Som vanligt så återkommer jag direkt om det skulle ske någon förändring, annars så skriver jag imorgon igen :)
God natt och sov gott!
PoK

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar