tisdag 25 januari 2011

Zzzzzz

Tänk att man kan sova så snällt och sött på dagarna, nätterna däremot... Hoppas verkligen han vänder rätt dygnen snart, har inte skrivit så mycket på bloggen då jag är helt färdig på dagarna. Vår lille prins har bestämt sig för att vara vaken och gråta mellan 1 och 4-5 på natten vilket tar kål på mig totalt.
"maternity blues" har även inträffat så jag är väldigt låg just nu. Var likadant med Thea också. Som tur är brukar det inte hålla i sig så länge så man får väl bita ihop och försöka tänka positivt.
Ikväll ska jag trycka en red bull och se om man kan hålla sig lite piggare till natten, brukar dock inte funka så bra på mig med energi drycker men man kan ju alltid prova.
Nu ska jag fortsätta att kolla lite tv.

Tjohej.

1 kommentar:

  1. Så fint foto på lilla Loke.

    Synd är ju dock att han inte sover lika sött på natten.
    Hoppas att det blir bättre snart.

    Kram från oss till er!

    SvaraRadera