torsdag 11 februari 2010

Den skakande demontelefonen.

Har sällskap av min bror så vi har just fikat lite och snart ska jag gå och lägga lilla Thea så att hon får sova middag. Men just nu sitter hon i sin bil (gåstol) och leker lite. Vi har fortfarande LAN här och i förrgår kom även min bror hit med sin dator, så tillsammans med mig och Tommy så är vi nu 5 st som spelar i källaren. Skitkul :D
Så idag ska vi väl spela antar jag :) Å nej! Nu bajsade Thea, attans! Eller bajsade, snarare bajsar.. Så då vet vi vad jag ska göra härnäst iaf.
Köpte förresten en ny leksak åt Thea igår, i form av en telefon från fisher price. Jag tyckte att den skulle bli perfekt! massa knappar att trycka på och sen när man trycker på en knapp så börjar telefonluren ringa och skaka, det är alltså en sån här äldre telefon med sladd till luren. Men... Thea blir totalt livrädd varje gång telefonen börjar skaka, så det blev ju en bra present det där. Typiskt! 250 spänn åt skogen, aja. Kanske hon lyckas bekämpa sin rädsla och gilla den en vacker dag, vem vet.

Nej nu ska jag vara lite social med bror min samt byta en bassblöja. Jag återkommer sen :) Har inte så mycket att skriva om men jag försöker plita in lite ord så ofta jag kan iaf ^^
Tjohej!

2 kommentarer:

  1. Oj då, blir hon rädd för telefonen. Jag stod och höll i den förut och tänkte köpa den. Men så köpte jag de där ringarna i stället.

    Kram till er alla tre. Idag skulle väl Thea till mormor tyckte jag Tommy sa?
    Sköt om er!
    Kram från Farmor & Toni

    SvaraRadera
  2. Japp, vi är nere i Storå just nu.

    SvaraRadera