måndag 15 februari 2010

Snabbt inlägg.

Hinner inte skriva så mycket nu, Thea är på vift här och grejar som tusan och snart tröttnar hon säkert så jag skyndar ihop ett litet inlägg här. Hon står just nu på andra sidan bordet och tittar över bordskanten på mig. Full fart börjar det bli, hon kryper/klättrar och ställer sig mot allt som går. Helt galen :) men roligt är det.
Idag har vi varit hemma hos Moa, Andreas och Junie under dagen. Gjorde i ordning biffstekar av rådjurslår med potatisgratäng och bearnaisesås, SMARR! Gud va gott det blev. Måste nog stjäla lite mer köttbitar ifrån mamma och pappas frys tror jag ;)
Annars har vi tagit det ganska lugnt försökt att roa dom små bebisarna så mycket som möjligt vilket inte alltid är lätt. Tommy går eftermiddag så han kommer hem när som helst nu.
Imorgon får vi se vad jag hittar på, antingen är jag hemma och leker med Thea/spelar wow, eller så åker jag till Storå och hälsar på eller kanske hem till Moa och Andreas. Det visar sig.
Lanet är slut nu iaf så nu är alla datorer och allt folk borta. Känns både skönt och lite tråkigt, det är roligt att ha folk hemma hos sig. Man har alltid någon att tala med och så men det är samtidigt väldigt krävande också. Nu återstår lite städning och så bara i källaren, det blir bra stökigt när man sitter där nere och spelar hela dagarna ^^ Det är bättre för Theas del också att lanet är över, hon får inte den uppmärksamhet och lek som hon behöver om dagarna så nu har vi massvis med lek och gos att ta igen för den veckan som va :)

Nu lär jag sluta för Thea är helt vild och vill slita ner sakerna från vardagsrumsbordet inklusive datorn jag skriver på.
Återkommer imorgon.
God natt och sov gott!
Kram!

1 kommentar:

  1. Hej på er!
    Så¨gott ni verkat ha lagat ihop, lät mums det där.

    Klockan 10 kommer Ewa och hämtar mig. Hon frågade om jag ville med ut till Marieberg, hon hade lite ärenden där. Så jag hänger på. Skall se om jag fåt tag på bläckpatroner till skrivaren.

    Sköt om er ha och det så gott. Jag är väl hemma till em någon gång. Men svårt att svara på när.

    Vi ses och hörs!
    Kram från Farmor

    SvaraRadera