tisdag 23 februari 2010

huuuuuuuhhh.

Fy tusan va jag har varit duktig idag! Nu har jag dammat, plockat, diskat, tvättat, dammsugit och torkat golvet på hela nedervåningen. Är helt färdig! orkar nog inte röra mig på resten av dagen nu. Britt-Marie var här och hade hand om Thea under tiden, det var verkligen behövligt för det hade aldrig gått annars. Visst hade jag kunnat städa litegrann men inte på det här viset, vilket behövdes kan man säga.
Igår glömde jag att skriva, Thea blev ju 9 månader då! Grattis lilla älsklingen. Hon tar musten ur mig kan man säga, fy tusan vilken fart det är. Allt ska undersökas, stoppas i munnen och så ska man ju självklart provstå mot precis allt! puuuh! Men nu så sover hon middag, så nu ska jag hoppa in i spelet och bara ta det luuuuuuugnt! det är jag värd ^^

Sen på fredag kommer det folk hit, då blir det LAN på nytt. Det blir nog samma personer som sist. Ska bli kul :) så det är bäst vi städar undan lite nu för annars blir det ett helvete att städa efteråt. Och på lördag fyller min käre bror år också, fast han kommer ha sin dator här så det blir väl här han ska firas tror jag. Har dock inte kommit på nån present till honom än, eller iofs har jag de men inte riktigt ^^ inte köpt något än om man säger så.
Nu ska jag logga in i spelet :) Ja återkommer sen!
Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar