måndag 1 februari 2010

Februari.

Då var det ny månad igen, vill ha vår nuu! är såå less på allt snöande å alla minusgrader :( Idag är det rena snöstormen ute. Jag som tänkt tagit me min bebis och dragit till Ikea! det blev det inge med..
Just nu gör vi inget särskillt, ska väl ta och äta nå frukost (mitt på dagen, I know!) och sen visar det sig vad vi hittar på. Tommy börjar ju jobba halv tre å sen vet jag verkligen inte vad jag ska hitta på. Det är såååå tråkigt. Kan inte direkt åka nånstans heller i det här vädret, inte utanför koppis iaf.
Skulle vilja köpa lite nya leksaker åt Thea, men det får bli sen när vädret tillåter. Börjar bli dags för lite nytt för henne, å lägga undan lite av det gamla. Tror hon börjar ledsna lite på vissa saker.
Natten har varit ok, man får väl vara nöjd antar jag. Hon har ju inte sovit lika bra som förra natten men hon har heller inte gråtit som en dåre. Hon har vaknat med sina jämna mellanrum och ätit i en minut sen somnat om.

Nu ska ja fixa nå att äta, får se om ja skriver nå mer sen. Beror på om det händer något som är värt att skriva om ^^ känns inte som det kommer bli en händelserik dag direkt men vi får se.
Tjohej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar