fredag 26 februari 2010

Nätverk.

Då var LAN'et o full gång igen, den här gången ska vi lana ända tills nästa söndag så det blir ett tag nu :) Men försöker skriva så ofta jag kan ändå. Idag anlände iaf Punch, Lars och Tim med sina datorer. Så det har blivit myyycket spela av nu. Och bus med Thea emellanåt också :) Killarna är så goa med henne, det är så roligt att se. Sen har vi tillagat god mat, det blev kokt potatis med ugnstekt lax i gräddsås med dill/tomater/citron. Blev riktigt gott, synd bara att vi hade en bit av färsk lax så Lars var iväg och inhandlade lite frysta bitar. Man märker verkligen skillnaden mellan färsk och fryst kan jag lova, sjukt vad mycket godare den färska va. Den frysta var nästan äcklig i jämförelse, så det var lite synd. Nästa gång ska jag köpa hem större mängd fisk när vi blir såpass många, men jag tänkte inte så långt. Köpte ju bara till mig och Tommy.
Imorgon fyller bror min år :) Det ska vi (som jag säkert nämnt tidigare) fira här hemma hos oss. Tänkte ta mig till Fagers imorgon och kolla efter en tårta och lite fikabröd. Mmm sen vore det gott med en rejäl frukost med nybakat bröd osv, får se va jag hittar på :)
Tommy ska jobba en sväng imorgon också, han jobbar från 6-12 så han kommer nog vara ganska trött med tanke på vad klockan är nu och han sitter fortfarande här bredvid och spelar ^^
Men sen efter de så kommer han vara hemma nästan hela veckan! underbaaart! Han ska bara jobba en sväng sen på fredag men fram till dess är han ledig. Sista arbetstidsförkortningen han har att ta ut innan det fylls på med nya dagar. Nu väntar dom på mig i spelet igen så jag ska väl återgå till de innan det är sovdags.
Återkommer imorgon :)
God natt och sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar