fredag 5 februari 2010

Tårta tårta tårta.

En riktig slökorv har jag varit nu! Men jag har haft besök under dagarna av Punch och vi har spelat Warcraft och busat med Thea så jag har inte hunnit med å skrivit något inlägg. Annars är det bra iaf, Thea sover halvdåligt om nätterna i vanlig ordning.
Men idag är jag glad! Det är FREDAG!! Älskar fredagar, plus att min käre far fyller år idag också så stort GRATTIS till honom ^^ vi ska bege oss ner dit idag och äta gräddtårta och smörgåstårta *mums* Så det blir grejer de! :) Har inte köpt något åt honom en dock men han har inte heller bestämt sig för vad han vill ha så han får väl fundera lite och komma på något sen så fixar vi det då :)
Imorgon ska vi på dopfest också, en fest för alla barn som blev döpta år 2009. Så då blir det tårta och så får vi en present :) Ska bli spännande, nackdelen är väl bara att det börjar klockan 10 och vi har börjat sovit inpå middagstid numera och går inte upp förns runt elva halv tolv :p Så det blir kämpigt.. Men men, det är för Theas skull också då hon förhoppningsvis får en fin present :)

Annars har vi inte planerat så mycket den här helgen, jag hade funderingar om att åka in till Ikea men vi får se vad som händer med det. Känner mig såå trött också i vanlig ordning, åh vad jag längtar efter att få sova. Jag är som en zombie om dagarna.
Sitter hemma hos Britt-Marie just nu och Thea ska precis läggas så att hon får sin middagslur så det är bäst jag går dit och hjälper till lite nu :)
Återkommer kanske senare men då ifrån Storå!
Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar