måndag 22 februari 2010

Slut på helgen.


Då var denna helg förbi. Det har varit otroligt mycket spelande men vi har haft riktigt kul. Igår var Thea hos farmor över dagen och vi tillbringade den tiden framför datorn. Hade skitroligt. Nästa vecka går Tommy förmiddag, blir härligt att ha honom hemma om kvällarna. Veckan efter de ska han vara ledig ett par dagar =) just nu ligger vi och ska sova, Tommy börjar ju 6 imorgon så det blir inte många timmar som han får sova i natt. Bara att hoppas på att lilltjejen är snäll i natt så att vi får sova lite iaf. Jag har vant mig att gå och lägga mig sent nu så jag känner mig inte speciellt trött ännu, det kommer straffas imorgon när Thea kommer väcka mig ;) vet inte vad jag ska hitta på riktigt nu för att bli trött.. Jag får väl ligga och blunda och invänta tröttheten då. Ja återkommer imorgon. God natt och sov gott, kram.

1 kommentar:

  1. Grattis till lilla gumman som idag blir 9 Månader. Så fort tiden går och så duktig och så mycket hon lärt sig på sistone. Hennes utveckling har gått så fort nu.

    Ha det gott! Vi ses och hörs!
    Kram från farmor

    SvaraRadera