lördag 13 februari 2010

Spela spela spela.

Sitter just nu nere i Storå, ska lämna Thea här över dagen. Tim tog hem datorn igår och Andreas tog med sin dator idag. Så idag blir det väl en hel del spelande gissar jag på ^^ Men det är bara roligt! Var längesen sist som vi spelade såhär med flera datorer. På söndag är det slut på LAN, kan inte spela såhär hur länge som helst. Thea behöver ju få lite mer uppmärksamhet också, hon gillar verkligen inte när vi sitter i källaren och det är ju inte så konstigt :)
Nackdelen är att nästa vecka så går Tommy eftermiddag, men jag och Thea får väl åka runt och hälsa på lite folk och fördriva tiden lite :) Kanske Moa och Junie vill hitta på nå skoj! We shall see.

Har varit otroligt tråkig med bloggen den här veckan, det erkänner jag. Men nästa vecka blir det bättre. Det är svårt att hinna med å skriva när man har massa folk på besök samt när man sitter och spelar. Tiden bara flyger förbi och man glömmer allt i princip. Men som sagt, nästa vecka blir det bättre :) Tog en fin bild på mig och Thea igår som jag tänkte lägga upp men jag kunde idag inte hitta telefonen så jag lägger upp den senare när jag funnit min mobil :) Nu ska jag ta och vara lite social med mina föräldrar för sen ska vi åka hem igen, folk som väntar där på att få komma åt sina datorer så vi har tajt schema ;)
Ha en fantastisk helg!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar