söndag 20 december 2009

Busy busy.

Varit urusel på att göra inlägg denna vecka, trots att jag sagt att jag skulle. Fy på mig, men jag har haft fullt upp med massa saker. Igår så var vi först hos Moa och Andreas, Moa fyllde 21 år :) Sen bar det av till Örebro med Moa, Cattis, Tina, Jossan och Oscar (tror jag fick med alla namnen rätt ^^). Vi var först hemma hos Jossan på "förfest" och sen tog vi bussen in till stan och gick till nå ställe som hette Frims(?) Jag är så urusel på namn :D
Det var iaf en riktigt trevlig kväll, dock var jag nog alldeles för nykter för att passa in på puben där ^^ Men ändå trevligt att komma ut lite, saknade såklart Tommy och lillfisan nå OTROLIGT! Såpass mycket att det knappt gick att koppla av när vi var ute. Man tänkte på dom hela tiden.. Har nog blivit för gammal för sånt där uteliv ^^ torr och tråkig som man är ;)Men man mår ju iaf toppenbra idag mot var man skulle ha gjort om man drack sig full igår, så ibland så lönar det sig att vara torr och trist ;D

Just ja, jag var ju i Örebro i torsdags med Britt-Marie som jag glömde att berätta om. Hon och jag tog med Thea på en tur in till Marieberg :) Det gick kanonbra! lilla snuttan var såå duktig, visst tröttnade hon på att sitta i vagnen till och från men då var det ju bara att bära runt på henne, det fanns ju så otroligt mycket att titta på där inne för henne så hon höll sig nöjd. Jag köpte ett par skor och fick ett par i tidig julklapp från Britt-Marie.
Skorna jag köpte var iaf dom HÄR som lite varmare och gosiga skor att ha nu när det är kallt och vintrigt ute ;) och så dom HÄR för lite festligare tillfällen och så. Dom sistnämnda fastnade jag för helt, såå fina och förvånandsvärt lätta att gå i :) gillade dom skarpt!
Sen handlade jag lite annat smått och gott, julklappar till Thea och bytesjulklapp.

Nu sitter Tommy och väntar på mig, vi ska prova på Borderlands som han lånade av Torbjörn igår. Han väntar ivrigt så det är bäst att jag avslutar detta inlägg ASAP ;) Idag har vi iaf lite saker planerade. Förutom att prova det här spelet så ska vi antagligen till Moa och Andreas en sväng senare samt eventuellt till Storå för att titta på mammas nya bärbara dator. Så jag återkommer med uppdatering senare om vad vi gjort denna dag :)

Ha en fin dag.
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar