lördag 5 december 2009

Pust..

När jag gick upp sen igen på kvällen så lyckades jag till slut få henne att äta, men det var fan inte lätt! två timmar senare så vaknade hon och skrek igen men denna gång inte riktigt lika mycket och länge. Testade då en snabbis att ge henne mat men hon blev direkt argare så jag satsade istället på att försöka få henne att sova vilket funkade efter en stund, hon ville inte äta igen förns 6½ timme senare från första matningen så det var synd att hon vaknade där emellan och grät annars hade jag fått sova över sex timmar så det var typiskt..
Men men, bättre lycka nästa natt som jag brukar tänka ;)
Det är så hemskt när hon gråter sådär på kvällarna/nätterna, ett fruktansvärt gråt som tär på en. Man fattar inte varför heller och det finns inte svar någonstans på det heller, det känns som att man har fått mänsklighetens första bebis ibland då ingen har svar på nånting.

Nu ska vi spela lite Assassins Creed såhär på morgonkvisten innan Thea vill sova middag, efter det har vi blivit bjudna på Fajitas hemma hos Moa och Andreas så vi kanske åker bort dit :) Vi får se när Thea vaknar och så.
Tjohej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar