tisdag 1 december 2009

Vilket väder!

Vaknade upp strax efter nio idag och såg genom persiennerna att solen var framme. Då blev det raka vägen upp ur sängen och ut på promenad för vår del :) det var riktigt kallt ute men ändå skönt, gick bort till mammas jobb en sväng och hälsade på och efter det ringde jag till Britt-Marie och frågade om hon ville gå en promenad så vi har gått i säkert över en timme idag. Thea somnade till slut i vagnen, efter många om och men kan man säga. Hon var riktigt ilsken ett tag strax före innan hon somnade, typiska ilskan som kommer när hon är trött.
Sen gick vi iaf hem till Britt-Marie och var där resten av dagen, åt färsbiffar med mos och så tog Tommy och jag en riktig långdusch. Det är ju så härligt att kunna duscha varmt och länge utan att behöva fundera på om varmvattnet ska ta slut! underbart :)
Imorgon ska jag och bror min ta en repa in till Örebro och försöka handla klart julklapparna. Har så lite pengar kvar så det kommer bli lite ledsamt att gå förbi alla dessa fina skoaffärer utan att kunna ta med sig ett par hem. Men det får gå, skorna finns nog kvar till mellandagsrean också :)


Nu ska jag gosa med mina underbaraste innan det är sovdags.
God natt och sov gott!
Kram.
Bjuder på en bild på Thea också :) Bild tagen igår strax innan vi skulle gå till sängs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar