fredag 4 december 2009

Snööö!

Det snöade ute idag när jag kollade ut, har snöat massor och jag blir såå lycklig ^^ just nu har det slutat snöa men jag hoppas på mer mer mer så att det blir en riktig mysigt julig fredagkväll :) Nackdelen är dock att temperaturen ligger strax över nollan så snön har svårt att ligga kvar. Får hoppas det går under minus och snöar på lite i natt :)

Varit hos Moa och Andreas en sväng på förmiddagen och kollat på film, blev bjuden på god currybaguett. Mums och tack för den! får se om vi hittar på något med dom senare ikväll, beror på när Andreas slutar och hur pass pigg Tommy är :)
Nu ligger det en ilsken tjej här bredvid i soffan så jag antar att vi får ta upp henne så hon får sova en sväng :)

UNDERBARA Fredagar! jag blir så glad :)

1 kommentar:

  1. Det var ju synd att jag skulle åka precis när du kom. Men nu har jag varit in i en hel del affärer. Har väl hittat en del. Kom inte hem förränd straxt efter 17.00. Åt uppe i Ludvika med på Västman, där har de ju lite ännan än bara kinamat, så det passar Toni också. Vi var hungriga båda två när han slutade jobbet vid 14.00, var väl inne i stan igen straxt vid 14.30 tiden.
    Kram till er alla tre!
    /Farmor

    SvaraRadera