lördag 26 december 2009

Helt slut.

Då har man shoppat färdigt för i år iaf ;) eller iaf för en stund in på nästa år också. Känner inte att jag behöver något mer just nu. Men roligt har vi haft! ujujuj, helt galet mycket folk alltså. Kaos både inne i Marieberg och utanför på parkeringarna. Skönt att det bara är mellandagsrea en gång om året, det är nästan så att det är värt den extra prislappen för att kunna gå runt fritt i affärerna som på en "normal" dag :)
Jag köpte iaf en fritös, en tjock stickad gosig mössa, lite nagellack, en vanlig ögonfransböjare och en med värme (aldrig sett förut så det blir spännande å prova^^), massa kläder åt Thea, ett armband, en tröja åt Tommy, en eyeliner, ett par lypsylprylar och ett par haklappar åt Thea. Troor jag fick med allt där men jag har säkert glömt bort något ^^
På vägen hem fick vi även soppatorsk! fantastiskt vad vi är duktiga. Men Moas snälla pappa och en kompis till honom kom och fyllde på med lite bensin åt oss så vi kom hem till slut iaf ^^

Har invigt fritösen idag, den är sååå bra! blev lite för mycket mjöl bara i frityrsmeten så den blev väldigt stel och inte lika porös och krispig som man vill ha den. Bättre lycka nästa gång :) Fritösen rekommenderar jag skarpt iaf, den kostar men gud så bra den var. Jag är helnöjd!
Sen fick jag ju massa fint i julklapp som jag inte hunnit med att skriva upp ännu, det blir så mycket dom här dagarna så man hinner knappt med sig själv.
Provade iaf en utav julklapparna igår vilket var en bakmaskin! och det blev supergott! även den rekommenderar jag, otroligt mastigt och fint bröd med jättefin färg och smak. Smöret och osten bara smälte när man åt, Muuuums ;) Så den lär inte stå och damma igen det kan jag lova!
Tog även en massa fina bilder på julafton som jag lär lägga upp sen. Just nu är det lite mycket när det har varit julafton och nyårsafton är precis runt hörnet. Så det är svårt att finna tid till att skriva här, men jag försöker! Efter nyår ska jag försöka lägga upp en drös med bilder som jag tagit dom senaste veckorna so "Stay Tuned" ;D

Nu ska vi gå upp till sängen och gosa med vår underbara dotter! <3
Hör av mig imorgon igen :)
God natt och sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar