tisdag 15 december 2009

Ludviika.

Har varit iväg en sväng till Ludvika idag. Innan Tommy kom hem från jobbet så var jag iväg till Sofie och Jimmy och hälsade på, sen åkte jag och hämtade Tommy från jobbet och åkte bort till Britt-Marie. När vi väl var där så kom vi på att vi skulle till Ludvika en sväng, vi var såå hungriga så det fick bli kinamat :) Punch och Torbjörn följde med.
Köpte 3 par leggings från Åhlens och så köpte vi ett nytt spel från Elgiganten - Uncharted 2 :) Såå det ska bli spännande att prova på sen. Förutom det så har vi inte gjort så mycket idag. Fick hem mina förstoringar (en till mig å en till mamma) på ett kollage med massor av småbilder på Thea, nackdelen med förstoringen var dock att dom på Extrafilm hade beskurit bilden på båda sidorna så det har försvunnit två "remsor" med bilder :( hade jag vetat det innan så hade jag ju gjort kollaget annorlunda. Jävla grisar.. Inte ett ord om det på deras sida, tycker jag det borde stå.. Inte så kul när man får hem en bild som blivit beskuren bara sådär utan att man haft nånting med det att göra. Men men.. Inte mycket att göra åt saken, ja får tänka på det till nästa gång och aldrig mer beställa ifrån Extrafilm. Inte första gången jag blivit irriterad på dom om man säger så.
Har precis sprungit 2,4km på crosstrainern (10min) och är heeelt förstörd! man har nog världens sämsta kondition. Men jag ska köra 10min om dagen tänkte jag, så till slut kommer det ju gå bättre ^^

Nu ska jag gå upp till mina två älsklingar, dom gick upp i förväg och skulle lägga sig så jag känner mig lite ensam här nere nu.
Men jag återkommer imorgon :)
God natt och sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar