lördag 12 december 2009

Dop och sömnbrist!

Då var denna dag förbi och dopet avklarat. Har knappt sovit en blund i natt så jag är helt förstörd av trötthet, Thea har vaknat till och från hela natten. Tror inte vi fått mer än kanske ett par timmars sammanhängande sömn, om ens det. Men det lutar åt att hon är förstoppad, hon har tryckt och tryckt och grimaserat nu på kvällen men det har bara kommit ett par "harkottar". Stackars lillfia, så nu är Toni iväg och köper lite katrinplommonpuré till Thea och pizzaingredienser åt oss så det här ska nog ordna sig :)

Dopet och det kalaset har varit fantastiskt fint, otroligt vackert. Vi har sån fin kyrka här och prästen var kanonbra. Efteråt hade vi fika med tårtor och kaffe/must hemma hos oss och även det var supertrevligt, alltid kul när släkten samlas sådär. Det är inte så ofta man träffas allihop sådär. Nu har Toni kommit med purén så nu ska Thea få sig lite så att det ordnar sig med lilla magen. Mer om dopet med bilder kommer sen när jag fått de på mailen, själv tog jag inga bilder, jag hann inte alls.
Så nu lär ja pysa, återkommer imorgon för jag är sååååå trött nu!
puss och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar