söndag 20 december 2009

gäsp

Sitter och kollar lite när Tommy spelar Borderlands, jag är helt slut. Så jag orkar inte spela för tillfället, känner mig så seg och trött. Thea sover en liten kvällslur uppe i sin spjälsäng så vi har det lugnt här nere nu ett tag.
Vi for iväg till Britt-Marie och åt mat där och efter det åkte vi bort till Moa & Andreas och spenderade resten av kvällen där. Tittade på sista avsnittet av Dexter... Fyy faan vilket slut alltså. Hemskt!

Imorgon bär det av mot Örebroooo igen, känns som jag är där var och varannan dag nu ;D men det är bara roligt :) Jag och Moa ska in dit och kolla lite, hon ska väl handla klart lite julklappar och jag ska köpa med Borderlands åt Tommy. Sen får vi se om jag hittar nå spännande att inhandla :) Innan vi åker till Örebro så är det "bebis-träff" hemma hos Moa & Andreas klockan 11, så jag och Tommy tar en sväng med vagnen dit skulle jag tro om vädret tillåter dvs :)

Märks att man inte är van att gå ut sådär som vi gjorde igår, jag är verkligen hur trött som helst. Känner hur ögonen klibbar ihop sig nästan.
Nu är Tommy ledig 2 veckor framöver, som jag har längtat! vad underbart det ska bli att ha honom hemma så länge. Allt känns bara så himla bra då, han finns alltid där liksom. Värsta är väl att tiden brukar gå så fort bara, men så ska vi inte tänka nu! hans ledighet börjar ju från och med imorgon så vi ska ta varje dag som den kommer :) Nu ska jag ta och leta reda på hemtelefonen och slå en pling till min mor, sen ska jag bädda ner mig i soffan bredvid Tommy och gosa lite framför spelet.
Jag återkommer imorgon, håller på att ladda mobilen nu så ja ska lägga upp någon bild från gårdagen sen tänkte jag :)
Dopbilderna kommer förresten, har fortfarande inte fått in några bilder i datorn! därav fördröjningen. Men dom kommer :)

Sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar