onsdag 9 december 2009

Den eviga tröttheten..

Hann inte skriva något inlägg igår, jag var hos Britt-Marie typ hela dagen och jag var såå otroligt trött så det kändes som om jag varit vaken ett helt dygn. Jag var som en zombie.. Så jag var kvar där tills Tommy slutade jobbet klockan elva, då åkte jag och hämtade upp honom.
Idag har jag fått sovit lite extra iaf, Tommy gick upp tidigare med Thea och lät mig sova vidare. Det var såå skönt, men känner mig ändå lite konstig. Bara jag inte håller på att bli sjuk till helgen!
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, hungrig är jag för tillfället så att göra något gott att äta känns ju som den bästa planen just nu. Sen kanske jag åker och våldgästar någon, vi får se.

På lördag ska Thea DÖPAS! det ska bli så så roligt :) det blir inget stort dop, har bara bjudit familjen. Så jag får verkligen inte bli sjuk tills dess. Ska köpa räkor från fiskbilen idag tänkte jag som vi ska ha till smörgåstårtan. Sen ska jag nog beställa en gräddis från fagers också, vet inte vad ännu men ska nog förbi där och höra lite med dom om vad som finns och så.
Nu lär jag fixa lite käk! Återkommer sen :)
Tjing.

1 kommentar:

  1. Tråkigt o drygt o vara så trött;(
    Hoppas det iaf blir ett fint o mysigt dop.
    Grattis från oss i Storå.

    SvaraRadera