måndag 7 december 2009

Eftermidaaaaag >.<

Då var det måndag igen och Tommy går eftermiddag*blä*, han har precis gått till jobbet nu och jag sitter och blänger lite på datorn och tv'n. Thea sover middag eller vad man ska kalla det, det blev lite senare middagslur idag än vanligt då hon låg och sov ända inpå tolvsnåret.
Så vad ska man hitta på en dag som denna då? har lekt lite med Picasa nu på förmiddagen och tittat på när Tommy spelat Assassins Creed 2. Funderar på och tror faktiskt att jag ska ta mig en tur ner till Storå idag igen, laga i ordning nå smaskigt att äta och ta det lugnt. Mina föräldrar slutar dock inte förns klockan fyra så det blir lite dötid fram tills dess.
Ska nog ta en tur till ICA när Thea vaknar och kolla vad man kan hitta på för gottans. Fajitas kanske? Mmmm ^^ Vi får se vi får se.

Satte på Thea en liten tomteklänning idag, skulle fixa lite foton tänkte jag. Hon blev så fin så jag döör! lägger upp några bilder om en stund så får ni se, så otroligt söt.
Har äntligen kopplat in en mus till minidatorn också, har hittills bara använt mig av pekplattan och det är ganska drygt i längden. Så nu kör jag med en fin lite rosa mus från Saitek som jag lånat av mamma, den skulle tydligen inte funka så bra men jag tycker att den har funkat utmärkt hittills så det återstår att se om den har några hemliga problem som jag inte upptäckt ännu.
Nu ska jag rota lite i kylen efter nå gott och sen får ja se vad jag hittar på innan lilla damen vaknar. Tjohej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar