måndag 30 november 2009

Regn och rusk.

Gick iväg till Moa och Andreas strax efter att vi vaknat idag, tog barnvagnen dit. Tvättäkta skitväder kan man säga, hoppas verkligen på lite snö snart så att det blir lite ljusare och finare ute. Blev bjuden på frukost hos dom sen satt vi och kollade tv litegrann och talade. Senare när Andreas gick mot jobbet så gick vi med honom men svängde av mot oss.Vi har käkat gott och kollat på Dexter :) såå spännande!
Sen på kvällen så tog vi en snabbtur med vagnen och höll Moa sällskap när hon skulle gå hem. Så denna dag har varit lugn och trevlig :) Thea har varit rätt så grinig nu på kvällen, vet inte vad det är med henne. Bara allmänt arg sådär.. Alla har vi våra dagar antar jag :)


Tittat på när Tommy spelat lite Assassins Creed 2, sen vaknade Thea och ville absolut inte kolla på något sådant ^^ så här sitter vi allihop, uppe i sängen. Thea är fortfarande rätt ledsen och arg så vi håller på att försöka lugna henne med diverse leksaker och sånt men inget duger åt henne. Får se hur länge hon orkar skrika, förhoppningsvis inte allt för många timmar...

Nu lär jag lägga mig och lugna den lilla damen lite, hon sparkar mig i ryggen och skriker så det är nog bäst jag slutar innan hon tar i ännu hårdare ;)

Återkommer imorgon :)

God natt och sov gott!

Kram.
Passar på att bjuda på en bild också :) Damen i sin nya fina stol som Britt-Marie köpt på Ikea, vi lär nog nästan köpa en likadan för den funkade riktigt bra! och billig var den också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar