tisdag 17 november 2009

Andra kontrollen.

Sitter i soffan och kollar på Dr Dolittle, lade precis Thea i vaggan och hon somnade utan minsta protest :o
Väldigt ovanligt, jag bara provade lägga henne bara. Hon hade inte direkt börjat gnugga ögonen och inte gnällt. Hon är bara inte sig själv, verkar däven och väldigt nere på nå vis. Hoppas att det är tänderna som ligger bakom detta, har misstänkt det ett tag nu men man vet ju aldrig ändå.
Hon ska iväg på 6 månaders kontrollen idag och bli undersökt av läkare så det känns ju lite skönt, då kan han ju kolla lite extra noga.
Hon är inte sig själv bara, jag känner det och märker det. Nånting är det..

Skitväder ute, regn regn regn. Om det ändå kunde snöa så att det blev ljusare ute, nu är det så grått och trist. Snart dags att plocka fram ljusstakarna och allt julpynt. Bara man hittar på det också -.- Måste verkligen skaffa en stor kartong som man kan ha allt i för nu ligger det bara utspritt överallt på alla våningar, känns som man vill köpa nytt varje år för det känns som man inte har någe julpynt alls när man inte vet vart det ligger. Hade jag allt på samma ställe så hade det varit lite lättare att ha koll på vad man har och inte har hemma. Julgardiner till vardagsrummet vill jag ha iaf. Så det ska jag börja kolla efter.

Nu ska jag varva ner i soffan innan fröken vaknar igen, får se hur länge hon sover. Igår sov hon över 2 timmar på sin middagslur så vi får se hur länge det blir idag.
Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar