onsdag 4 november 2009

Sängång.

Är påväg upp till sängs, tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan.
Ikväll har vi varit hos Moa och Andreas och hälsat på. Sen har jag hämtat ut min mus som jag skrev tidigare och den funkar faktiskt riktigt bra! Den känns skön i handen så det är bara att försöka vänja sig med alla nya knappar vilket lär ta sin lilla tid antar jag.
Snöat har det gjort idag också, såg att det snöade lite igår men idag snöade det betydligt mer och ska tydligen fortsätta likadant imorgon. På tal om imorgon så ska jag till Barnmorskan klockan 11:05 och göra ett cellprov *urk* inget jag ser fram emot, aldrig gjort det förut så jag är lite smått orolig att det ska göra ont eller nå, men jag antar att det inte känns. Hoppas det iaf..

Thea somnade som en liten prinsessa idag, inget krångel utan hon sov efter kaske en 20min eller nå, så jag hoppas att det forsätter så nu i natt också så att hon inte vaknar och är ledsen eller nå. Man vet ju aldrig. På fredag klockan 14:40 har vi fått tid för andra vaccinationssprutan åt Thea också, ush jag bävar för det. Tyckte det var såå hemskt förra gången!

Min tå är fortfarande inte bra heller, den är bättre och förhoppningsvis fortfarande på bättringsvägen men idag gjorde det lite ondare än igår dock.. Nu gör det mindre ont igen så vi får väl se vad som händer. Den gör mig deprimerad iaf, känns så tråkigt att det aldrig ska bli bra. Obeskrivligt hur ledsen man blir när man har såpass ont att man inte får ner foten i skorna, det är som att ha fotboja på sig :( Nu var det ett tag sen det var såpass illa men jag får fortfarande vara försiktig som tusan för att inte nudda tån någonstans för då jävlar gör det ont.

Nog om det. Nu ska jag gå upp och lägga mig med mina två älsklingar.
God natt och sov gott.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar