söndag 29 november 2009

Men MUMS!


GUD Va gott det blev! fick till allting helt perfekt. Varje tugga var helt underbar, oxfilén och såsen blev helt gudomliga! Det blev en del sås kvar samt mos så det ska vi ha till nå annat imorgon :) blir kanon!
Åh vad mätt och belåten jag är nu...
Tommy har precis gått upp med Thea så jag ska väl hänga på så ska vi lägga oss och kolla på nyaste avsnittet av Dexter. Tommy ska gå förmiddag nästa vecka så det blir väl sängdags tidigt ikväll så jag tror inte det kommer hända så mycket mer intressant nu :) Ska fortsätta och försöka bli klara med städningen imorgon, har iaf fått till det riktigt julmysigt i vardagsrummet nu. I like! Skulle dock ha ett par fina julgardiner också men det visar sig om plånboken går med på det, annars så får dessa gå ändå :)
Nu ska jag gå upp och lägga mig hos familjen, god natt och sov gott!
Kram.

2 kommentarer:

  1. Åh vad gott det ser ut :)
    Jag är alldeles för lat för att orka göra sådär fin mat ;)

    SvaraRadera
  2. Oj, så gott och mysigt ni haft det. Så fint på bordet med, men fina lyktor och duk.
    Julbordet vi var på var också gott och vi hade en trevlig stund där med mina kusiner med respektive.

    Kram på er!
    Farmor

    SvaraRadera