tisdag 3 november 2009

Sovdags.

Har varit iväg till Storå och hälsat på, åt rimmat sidfläsk med stuvade makaroner också. Det var inte dumt alls. Thea hade varit snäll, hon har varit glad typ hela dagen idag :) Var bara nu på kvällen som hon var sur en stund, men det är ju inget ovanligt. Hon blir ju väldigt gnällig när hon är trött så.
Mår illa just nu så jag ska nog ta och gå och lägga mig jag med, hatar att må illa. Man blir så handikappad då på nå vis. Inte roligt att gå och lägga sig illamående heller men tror inte det blir nå bättre för att jag sitter vid datorn.


Har beställt en ny mus förresten :) En Razer Naga Ska blir riktigt spännande att se hur den funkar med alla knappar ^^ Förhoppningsvis så blir det kanonbra när man väl vant sig vid den..


Nu ska jag lägga mig.

God natt och sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar