torsdag 26 november 2009

En snabbis innan natten.

Ligger och ska kolla på Terminator Salvation så jag skriver ett snabbt inlägg innan vi fortsätter bara :)
Var som sagt iväg och tog den där sprutan igår, har haft skitont i armen efteråt. Inte kunnat ligga på den sidan den togs på och knappt kunnat lyfta armen. Tommy var hemma från jobbet idag då jag hade svårt att lyfta Thea. Men nu till kvällen så är det absolut bättre, så imorgon är det förhoppningsvis inte så mycket kvar av det onda.
Har varit hos Moa och Andreas idag och blivit bjudna på älggryta, det var bland det godaste jag smakat när det gäller grytor. Otroligt gott! så nu blev jag sugen på att skapa grytor ^^ så enkelt å så gott.
Sen har vi tittat lite på family guy och pratat lite under kvällen. Avslutade med en äppelpaj, mums ;)
Jag och Moa bestämde oss för att ta en tur till Borlänge - Kupolen imorgon! det ska bli såååå kul! gud vad jag har längtat efter att komma ut och gå och glysa lite i affärer. Kanske ska fixa naglarna då också :) det blir spännande, får se vad som händer :) lite julklappar lär inhandlas iaf!

Tommy försöker få lillfia att somna här bredvid så det är bäst att jag stänger av denna "ljuskälla" då hon verkar störas rätt rejält av den och mitt knappande ;)
Så jag återkommer imorgon, nu ska vi få tösen att sova och sen fortsätta kolla på Terminator.
God natt och sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar