lördag 14 november 2009

Tuffingen


Var iväg till örebro idag med punch, budda och torbjörn. Hittade denna jättefina lekstol samt en hoppgunga i form av ett flygplan till vår lilla gullunge. Båda leksakerna var riktigt uppskattade så det var väldigt roligt att se :) sen köpte jag även en overall i form av en björn åt henne, hur söt som helst. Bild på den lägger jag upp om en stund samt en filmsnutt på när hon provar sin hoppgunga. Haft en kanondag. Det var så längesen jag var till Örebro nu så det var riktigt roligt! Min tå är nästan läkt nu också, bara stygnet som ska tas bort och lite ner läkning kvar innan det är helt bra :) har iaf inte direkt ont längre, bara lite småöm där stygnet sitter. Sen varar det lite fortfarande men det slutar nog snart. Sitter uppe i sängen nu och Thea har somnat, mitt i leken på mage dessutom så jag är lite förbryllad över om jag ska riskera att väcka henne och vända henne till rygg eller om jag ska låta henne vara :s jobbigt jobbigt. Väntar nog en stund och sen provar jag att rätta till henne. Nu börjar det bli lite kallt att sitta här utan täcke så jag ska nog krypa ner istället. Ush det känns som om det vore måndag :( Tommy jobbar helg så det känns inte alls som helg nu, skittråkigt. Så imorgon ska han upp igen och jobba till halv tre, suck.. Jaja nu ska jag bädda ner mig och föra över bild och film till lilla datorn. God natt och sov gott, kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar