måndag 16 november 2009

Slarv!

Nu har jag slarvat igen och missat att skriva en dag, jag skäms.. Igår jobbade Tommy förmiddag så jag tog och åkte ner till Storå och hälsade på farmor samt mina föräldrar. Sedan åkte jag hem igen efter att Tommy kommit hem, sen rörde vi oss mot Moa och Andreas, dom hade fått hem sin nya soffa från Chili - Kanonfin! Sofforna där verkar vara riktigt prisvärda faktiskt, väldigt fin. Vi åt pizza och kollade på en konstig svensk film ^^ den var inte lång men ändå knepig, potatishandlarens dotter eller vad den hette.
Annars gjorde vi inte så mycket igår, tog det ganska lugnt.

Idag har vi varit iväg en sväng till Ludvika och hämtat ut ett paket som jag fick genom Liberoklubben som man hämtade ut på Lindex, däri låg det ett paket blöjor, bindor, engångs-haklappar, tvättlappar, en liten fotboll, babywash tvål och lotion, sen var det lite erbjudanden från libero. Så det var ett fint paket :)
Sen köpte vi lite kläder på Lindex åt lillstumpan, det finns såå otroligt mycket fint på Lindex. Ville ta med mig hela affären hem. Sen svängde vi förbi McDrive och Dollarstore, skulle kolla efter ramar på Dollarstore men det var helt urplockat :( så vi får kolla vidare på Ikea i Örebro sen istället.
Thea var hemma hos farmor medans vi var iväg. Hon har varit lite nere idag, inte så intresserad eller lekfull som hon brukar vara. Vet inte varför, hoppas verkligen att hon ska vara gladare imorgon. Hon har även sovit jättemycket idag, men hon verkar inte sjuk eller så. Bara hängig på nå vis.

Nina - Lägger in en bild på Lekstolen sen, min telefon har slut på batterier så ja kan inte skicka över nå bilder för tillfället :) Men "Flygplanet" finns iaf på Babyproffsen i Örebro för 499:-
Den är kanontuff, och hon gillar den skarpt :)

Nu sitter vi hela familjen uppe i sängen och varvar ner inför natten. Thea leker lite i sängen, hon är lite gladare men fortfarande inte som hon brukar vara. Imorgon ska hon iväg på 6 månaders kontrollen. Jag skriver mer imorgon för nu vill tjejen ha mat och det kan inte ske fort nog tror jag ^^
Så god natt och sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar